Full fart mot apokalypsen

Här ekar det tomt minnsan, så som det inte alls skulle göra. Anledningen stavas Blodsband. Onsdag nästa vecka far vi iväg på äventyr, så varje ledig sekund läggs på att fixa och dona med prylar och kläder som ska med dit. Jag börjar få ihop en outfit jag är riktigt nöjd med, nu är det mest bara lite patinering och smådetlajer kvar, och sen allt praktiska så som boende, mat osv. Funderar också på att slänga i lite hårfärg, vi får se hur det blir med det! 
 
Annars har jag helt struntat i att sticka den andra sockan, men har iställlet hets-stickat en tröja(!!?!). Den blev dock lite väl kort, så jag håller på att virka dit en kant på den. Tror den kan bli klar i morgon, sen ska jag skryta om den här! 
 
Nu ska jag släcka lampan och somna till de ljuva tonerna av Vanhelgd, ett svenskt death metal-band jag just upptäckt och som är helt orimligt bra! Älskar att somna till musik.
 
Vår altan och arbetsplats. Här trivs jag!
Allmänt, Lajv | |
#1 - - Helga:

Haha äkta second sock-syndrome ;) Ibland är det mkt roligare att börja på nåt nytt! Ska bli kul att se tröjan.

Upp