Då känns det lite lugnare.

Hej där, och förlåt för tystnaden! Hela förrförra veckan ägnades åt Blodsband, som verkligen var helt otroligt, och överträffade alla mina höga förväntningar. Men jag tänker att jag ska ägna Blodsband, och lajv i allmänhet ett eget inlägg i framtiden.

Den här veckan har jag också haft rätt fullt upp, med stickcafé, sushiätande, tokstädande, och IKEA-shoppande. Jag har tröttnat på att det är så fult hemma hos oss, så i lördags for jag och Bella iväg för att köpa lite nya möbler. Sen har jag skruvat ihop dem, viket inte är att rekommendera när en har mensvärk förövrigt. Men nu ser det ut som vi har ett helt nytt sovrum, så jag är nöjd.

Jag har även börjat med min Bullet Journal! Min tanke är att jag ska använda den för att få lite ordning på mitt skapande, och sluta slösa bort så mycket tid på skräp. Jag har också börjat fundera på mitt Monthly Makers-bidrag, jag har en riktigt bra idé jag ska ta tag i imorgon! Har en lång lista på blogginlägg som ska skrivas, så förhoppningsvis blir det lite livligare här i framtiden.

Allmänt | |
#1 - - Fredrikapåvinden:

Det låter som du haft en finfin vecka! Så mysigt att få göra om hemma tycker jag. Det ger en så himla go känsla!

Upp