Lajvet Pantheon

Hej där! Hoppas ni alla haft en fin midsommar. Jag är ledsen övet att jag uppdaterat så lite här, men jag hoppas på att det ska bli ändring på det nu. Jag har bland annat börjat med mina medeltida hosor, dem ska ni få kika på! 
 
Nu tänkte jag att ni skulle få se några bilder från lajvet. Det var ett fantastiskt lajv, men tyvätt mådde jag inte särskilt bra, vilket ledde till att jag inte fick ut så mycket av det som jag hade önskat, då jag till exempel inte hade haft energi att skapa en ordentlig karaktär innan. Men jag är så sugen på en uppföljare, och jag tror det kan bli en fantastisk kampanj!
 
Här har vi vår grupp, Ludus Casca.
 
Min pretty boy till pojkvän.
 
 
 
Så jäkla bra arena!
 
Halva lägret. Tog ett tag att städa.
 
Så fantastiskt att få dela sin största hobby med den viktigaste jag har. 
 
 
(Förlåt för att jag är så fruktansvärt dålig på att svara på era kommentare. Jag blir överlycklig av dem, men ångesten jävlas och gör det så svårt. Men jag läser och uppskattare, och förr eller senare får ni svar!)
 
Lajv | |
#1 - - Helga:

Åh vad roligt det ser ut!

Upp