En smygtitt på mitt Monthly Makers, till minne av Alan Rickman.

Nyheten om Alan Rickmans bortgång är så jäkla sämst. Jag avskyr att bli påmins av livets korthet, och när fina människor försvinner. Harry Potter har varit min tillflykt i så många år, och han en stor del av den fantastiska berättelsen. En så talangfull skådespelare, jag hoppas att han vilar i frid.
 
När jag kom hem beslöt jag mig för att testa på en av teknikerna jag tänkt använda mig av till mitt bidrag för månades Monthly Makers, vars tema är Avtryck. Med Snape i huvudet fick det bli inspirerat och dedikerat av och till Alan. 
 
 
Jag hoppas på att få möjlighet att göra mitt egentliga bidrag i helgen, som det kommer ligga lite mer jobb och tid bakom, men som nog blir väldigt kul. Tror ävend et kan bli ett himla bra resultat!
 
Nu ska jag och mina kalla tår somna i soffan, gonatt! 
 
Nutida hantverk | |
#1 - - Jessica:

MEN AHHH JAG AVLIDER SÅ FINT OCH SÅ SORGLIGT :'(

#2 - - Alicia:

Men åååh det här är så fint :'''''/ Avtryck både i teknik och symbolik - fantastiskt! Jag älskade Alan Rickman. Så jävla jävla underbar och karaktäristisk och så läser jag såklart in alla mina känslor för Snape i honom. Blev helt snopen när jag nåddes av nyheterna och skrek rätt ut. Fy. Bra sätt att hantera orättvisor och livets förgänglighet genom sin konst <3

Svar: Tack! Jag fy, det kom verkligen som chock! Han var verkligen helt otrolig <3
Emma Vrede Svensson

Upp