ahmenvafan

Ungefär såhär glad blir man när ens planer på att på julbord med jobbet, dricka öl och leva rövare en fredagkväll byts mot feber, tappad röst, hosta, halsont utav bara helvete och lite svårt att andas. Inget jag rekommendera.
 
Så jag ligger fortfarande i sängen och tycker synd om mig själv, halvt begravd av diverse medikament. Trött eftetsom att jag gick upp och åkte till jobbet igår vid halv sex, och sedan inte kunde somna förens vid halv sex i morse. Överlever på havredryck och nutellamackor, och kanske lite envishet. Det enda bra med det här är att alla pengar jag sparade igårkväll ska jag spendera på Fantastic Beast-merch, och all tid jag är tvingad till att spendera i sängen (för min hals är så torr att den liksom inte klara in allt för häftiga inandingar, så är rätt låst här) kan ägnas åt att titta på precis allt som finns på internet. Kan kanske också bli rik som halstabletts-recensent snart! 
 
Nu ska jag återgå till vad för oviktigt jag nyss ägnade mig åt. Hoppas ni har en rätt så mycket bättre helg än mig!
 
Allmänt | |
Upp