Löv, ungefär

I veckan fick jag hem det helt fantstiska buteljgröna glassmycket, ett så kallat "Gudinnelöv" gjort av konstnären Sarah Burchill, och jag tycker så fantastiskt mycket om det. Så nu har jag en samling minnsan! Smycket i koppar köpte jag av en kvinna på Facebook, tyvärr minns jag inte vad hon hette med det är otvivelaktigen ett av mina mest använda smycken. Så oskyldigt vulgära.
 
Annars då? Förkyld, trött och lite dyster. Fusen. Något skaver och jag vet inte vad. Men jag har ganska många roliga saker inplanderade i framtiden, bland annat så ska jag gör första gången på hur många år som helst träna. Jag har bokat en nybörjarkurs i Poledace!? Sådant som händer när jag ligger hemma med feber, tydligen. Tycker redan synd om min stela, svaga kropp. Men kul ska det bli i alla fall. Nu ska jag återgå till min bok om ved, och hoppas på att jag innom den närmaste veckan har energi och lust att fortsätta med mitt Herjolfsnes-projekt som jag försiktigt har påbörjat! 
Allmänt | |
Upp