Någon slags nyckel.

Inte riktigt hantverksrelaterat, men jag måste visa ändå. Igår var jag är min kille uppe på stan en sväng, och då passade vi på att köpa rollspelstäringar. Mina är så satans fina, så jag kunde inte låta bli att försöka fota dem. Dock är det så svårt i det här konstanta mörkret, när man bara har en mobilkamera. Men jag tycker jag lyckades till sist. 
 
Hur fantastiska?!
 
Foto är verkligen en konsform jag vill lära mig mer om. Mestadels för att kunna ta bättre och rättvisare bilder på saker jag gör och postar här, men också för att jag tycket det är så jäkla ballt med foton som verkligen förmedlar en viss känsla, och jag vill lära mig det. Att kunna föreviga känslor utan att behöva sätta ord på dem måste väl klassas som magi va? 
 
Det finns så många olika konstformer och hantverksinriktningar jag suktar efter att få prova på, tusen tekniker och material jag vill behärska. Jag är otroligt tacksam för all inspiration, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Den har en viss förmåga att försvinna när man kommer hem till ett mörk och kallt hus, med vetskapen om att man bara har energi till att städa av köket, sedan orkar man bara slösurfa i soffan de sista timmarna innan läggdags. Men jag tänker att löser sig nog i framtiden, speciellt om jag kan lyckas göra lite konkretare planer kring vad jag vill skapa. 
 
Allmänt | |
Upp