Nyårsafton

 
Sammy är bakfull, hela huset är fullt av turkost glitter, jag har lösögonfranslim på varje millimeter av min kropp och är så fasligt trött, men Nyårsafton bjöd på något av det vackraste som finns, vänner, burlesque och kärlek, så det var det minsan värt! Tyvärr har jag bara rätt kassa mobilbilder just nu, men alltid något tänker jag! Jag tycker det var ett så orimligt roligt tema. Egentligen förespråkar jag ju alltid naturmaterial, men jag har en jävligt svag punkt för glitter, paljetter och glansiga, svinsnygga underkläder. Som vi många gånger konstaterade, varför går en inte alltid klädd så här?
 
Universums vackraste människa. Tre år tillsammans, och ändå hoppar hjärtat över något slag när jag får syn på honom. Jag är så väldigt, väldigt kär och minst lika lycklig. 
Hoppas ni alla får ett förjävla fint 2017! Och får ni inte det kan man alltid glädjas åt att ett år går rätt fort i alla fall. 
Allmänt | |
Upp