11/1-16

Starten på veckan var väl ungefär så dåligt man kan tänka sig, jag lyckades bara sova fyra timmar pga av jag misstänker är pmds, eller något liknade. Jag har inte mått speciellt bra under hösten, och nu blir det värre och värre. Men som tur är går det i perioder. men nu har jag äntligen börjat ta tag i det, och ska nästa vecka träffa någon som ska kunna hjälpa mig får ordning på det här. Men med en värdelös start på veckan borde fortsättnigen rimligtvis bara bli bättre, kan man tycka! 
 
En sak som gör mig så glad så glad är det fantastiska skapar-initiativet Monthly Makers! Årets första tema är släppt inne hos Beatrice. Temat för Januari är Avtryck, och jag har en idé jag tror kan bli riktigt, riktigt bra. Åh jag är så pepp på att få komma igång! Det kommer innehålla läder, metall och sagor, allt man kan tänkas behöva!
 
Men till en annan sak! I går skaffade jag mig ett till Instagramkonto, som ska kretsa kring det jag skapar. Jag älskar instagram som plattform, men har tvekat lite på att publicera massa hantverksbilder på mitt vanliga konto, så jag tror detta kan bli kalasbra. Då har jag någonstan att göra av de bilder som inte riktigt har tilläckligt mycket substans för att hamna här. MItt nya konto heter, så som bloggen, @vredeshantvek 
 
Allmänt | |
#1 - - MATILDA:

så fin bild!

Svar: Tack! :)
Emma Vrede Svensson

#2 - - Cassandra Haraldsson:

Instagram är ju jättekul att hålla på med :)

Svar: Ja verkligen! Så himla lätt och smidigt :)
Emma Vrede Svensson

Upp