Internetglädje

Som jag kanske nämnt tidigare tycker jag väldigt mycket om snygga underkläder. Ska det spenderas pemgar på kläder köper jag helst den typen som sällan syns. Men jag har inte riktigt kunnat hitta ett forum att diskutera mitt intresse, så igår tog jag och skapade en facebookgrupp. Nu, efter bara ett dygt är det hela 137 medlemmar, och jag är så väldigt glad att det finns fler som delar mitt intresse! Så vill ni gå med i min lilla diskussionsgrupp så klickar ni HÄR! Finns också möjlighet att sälja och köpa grejer där!
 
På tal om underkläde rhar jag påbörjat ett litet projekt, i mitt huvud iallafall. Som det ser ut nu ligger alla mina underkläder slängda i en rörig låda, vilket känns så satans tråkigt. Så jag ska bege mig ut på jakt efter en lagom stor byrå, som jag sen ska måla om och klä lådorna med ett lagom snyggt tyg! Kommer bli superbra.
 
 
Ja menar, denna fantastiska strumpebandshållare förtjänar en egen låda!
 
Annars då? I helgen ska jag förutom att ta det lugnt också påbörja ett nytt bandprojekt, som ska bli en gåva. Känns roligt att göra något lite mer på beställning, istället för att bara producera band som hamnar i en hög. Vill verkligen komma igång med hantverket igen, saknar det så mycket! Ska också förska ge mig in i den djungel det är att sy egna underkläder, det kommer bli intressant. Har ni några tips får ni gärna kommentera! 
, Allmänt | |
Upp