I väntan på pinnbröden

tänkte jag att jag skulle skriva lite. Bröden ligger just nu i stekpannan, så det kanske snarare är pannbröd? Gott blire i varje fall! Superenkelt dessutom! 
 
Jag har idag äntligen börjat väva ett nytt band Av det mest fantastiska orangea garn, men som tyvärr bara är entrådigt. Är rädd att det inte kommer hålla, men vi får se. Det blir ett himla fint armband om inte annat. Funderar på om jag ska lägga upp en video på hur jag gör när jag väver, om det finns intresse för det? Söndagen har inte bjudit på speciellt mycket mer, jag har mest varit trött sen igår (Raised Fist alltså, orimligt bra band!). Men jag började iallafall dagen med att göra upp en brasa i trädgården, och det var blåsigt men skönt. 
 
 
 
Nu är brödet klart och jag knappt vaken, men hoppsa ni får en fin vecka!
Allmänt | |
#1 - - Sandra:

Men åh, så mysigt!

Upp